niedziela, 10 lipca 2016

Czas! Start! - czyli nowa pasja

Hej!

Dawno mnie tutaj nie było!
Zatem jak kontynuować to "z kopyta" :)
No i w końcu obiecywałam, że w wakacje zacznę "od nowa"!
 ( niestety ilość wolnego czasu w roku akademickim nie powala na kolana.. ;)

Ostatnimi czasy rozbudziłam w sobie nowe zainteresowanie i choć są to "pierwsze kroki" to chciałabym podzielić się z Wami moim najnowszym i najświeższym projektem :)
Nie mam w zamyśle tworzyć jedynie 'tutoriali' makijażowych, ponieważ wiem, że ich ilość na "youtoubie" jest na dzień dzisiejszy powalająca :), no ale jakoś trzeba zacząć ćwiczyć!

Tak więc zapraszam do oglądania pierwszego filmu w moim życiu, nigdy wcześniej nie tworzyłam tego typu rzeczy :)

Buziaki!



4 komentarze:

  1. Brawo za odwagę! Kiedyś się też zastanawiałam nad kręceniem, ale brak sprzętu zniechęcił skutecznie :D

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Bardzo dziękuję! :)
      Trochę się zbierałam, jednak nie do końca wiedziałam, jak się za to zabrać, ale cieszę się, że podjęłam taką decyzję. A w kwestii sprzętu, sama jak na razie mam średniego rzędu sprzęt i jakoś poszło ;) ale do mega jakości jeszcze sporo brakuje, może za jakiś czas co nie co się ulepszy w kwestii uwarunkowań technicznych ;)

      Usuń
  2. Witaj Kochana. Zostaję i nieskromnie zapraszam w moje progi:) Cieszę się, że jest Cię "więcej":)

    OdpowiedzUsuń
  3. Baaardzo mi miło, że tutaj zajrzałaś :) i dziękuję serdecznie!

    OdpowiedzUsuń